FAQ

Verzenden

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?
Al onze meubelitems worden verzonden via Post NL. Bedden worden door ons afgeleverd of indien gewenst afgeleverd en opgebouwd.

Verstuurt Sjors internationaal?
Ja, we bieden verzending naar de meeste landen over de hele wereld. Als uw land niet op de afrekenlijst staat, stuur ons dan een e-mail voor een individuele prijsopgave.

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt bezorgd?
Als het product op voorraad is, wordt de bestelling binnen 3 dagen verzonden. Binnen Europa duurt de levering gewoonlijk 3 tot 4 dagen en tot 7 dagen naar andere landen. Het afleveren en of opbouwen van een bed gebeurt op afspraak.

Worden de producten samen verzonden?
De meubelstukken en accessoires worden rechtstreeks vanuit onze fabriek in Nederland verzonden en komen in principe allemaal tegelijk aan.

Hoe kan ik de status van mijn zending controleren?
Je ontvangt een Post NL link voor tracking, waarin de bijgewerkte status van je pakket wordt weergegeven.

Wat zijn de prijzen voor internationale verzending?
Prijzen zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling en de bestemming. Je ziet de totale verzendkosten bij het afrekenen.

Is het mogelijk om de levering voor een specifieke datum te regelen?
We kunnen de levering niet garanderen voor een exacte datum. Om dat van tevoren te plannen, moet je er rekening mee houden dat Post NL je pakket tot 5 dagen kan houden, ook rekening houdend met onze standaard levertijden.

Betaling

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
Je kunt eenvoudig afrekenen met  iDeal of Mister Cash.

Welke belastingen betaal ik als ik bestel van buiten Europa?
Onze internationale klanten zijn vrijgesteld van het betalen van 21% BTW. Houd er echter rekening mee dat bepaalde belastingen kunnen worden toegepast door de douane van uw eigen land.

Bestellingen en retouren

Hoe plaats ik een bestelling?
Kies alle artikelen die u uit onze collectie wilt kopen door optionele details (kleur, maat) te kiezen. Nadat je klaar bent met je winkelwagen, kunt je naar de kassa gaan om je factuur- en verzendinformatie in te vullen. Daar zie je ook de berekende verzendkosten voor je totale bestelling. Wanneer je bestelling wordt betaald, sturen wij je een bevestiging van de verzending en levering.

Heb ik een account nodig om een ​​bestelling te plaatsen?
Het aanmaken van een account is een optionele stap, waarmee je je gegevens op onze website kunt opslaan en je volgende aankoop gemakkelijker kunt maken. Het is echter niet nodig om een ​​account te plaatsen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je op de een of andere manier niet tevreden bent met je bestelling, willen we graag dat je contact met ons opneemt, zodat we je daarmee kunnen. Als je besluit om je product te retourneren, kun je dit binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestelling doen.

Hoe weet ik of het artikel momenteel op voorraad is?
Naast elk product ziet je een indicator voor het feit of het artikel momenteel in voorraad is. In andere gevallen wordt de geschatte productiedatum weergegeven en wanneer deze beschikbaar zal zijn.

Artikel

Waar worden de Sjors kindermeubelen gemaakt?
De ontwerpen worden in eigen huis, in Nederland vervaardigd. We beheersen de productie en besteden aandacht aan elk detail.

Zijn Sjors kindermeubelen veilig voor kinderen?
Wij hechten veel waarde aan de gezondheid en veiligheid van kinderen die onze producten gebruiken en daarom ontwerpen we het meubilair volgens de EU-veiligheidsnormen, waarbij alleen materialen van de hoogste kwaliteit worden gekozen.

Welke materialen worden gebruikt voor Sjors kindermeubelen?
Voor onze meubels maken we gebruik van berkenmultiplex, of berkenmultiplex met een witte HPL toplaag of MDF, die duurzaam worden gewonnen uit Europa.

Waar kan ik de exacte afmetingen voor uw producten vinden?
Onder elke productbeschrijving geven we alle technische details, inclusief de gebruikte metingen en materialen.

Zijn uw bedden voorzien van een matras?
Nee wij bieden geen matrassen aan, omdat deze in heel veel mogelijkheden en uitvoeringen te koop zijn via andere partijen.

Hoe zijn de producten geassembleerd en welke gereedschappen heb ik nodig?
Dankzij het slimme ontwerp van onze producten kunnen ze heel gemakkelijk in elkaar worden gezet volgens de meegeleverde instructies. Ons meubilair wordt geleverd met ingebouwde connectoren, die eenvoudig kunnen worden gemonteerd met behulp van de meegeleverde gereedschappen.

Hoe moet ik de meubelen verzorgen?
We raden aan om de meubelen met een licht vochtige doek schoon te maken. We raden je ook aan om de matras maandelijks op uw bed te laten ventileren en draaien, om de hygiëne en langere levensduur te garanderen.

Kunnen de producten op verzoek worden aangepast?
Aangezien al onze producten in grote hoeveelheden worden vervaardigd, bieden we geen aangepaste formaten of speciale ontwerpen.

Welke garanties zijn van toepassing op uw producten?
Sjors kindermeubelen garandeert een lange levensduur en hoge kwaliteit. Voor de onwaarschijnlijke situatie dat een defect optreedt, bieden wij 2 jaar garantie.

Wat zijn de maximale gewichten van de bedden?
Onze bedden voldoen aan de veiligheidseisen van 120kg.