FAQ

Verzenden

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?
Al onze artikelen worden verzonden via Post NL. Bedden worden door ons afgeleverd of indien gewenst afgeleverd en opgebouwd.

Verstuurt Sjors internationaal?
Ja, we bieden verzending naar de meeste landen over de hele wereld. Als je land niet op de afreken lijst staat, stuur ons dan een e-mail voor een individuele prijsopgave.

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt bezorgd?
Als het artikel op voorraad is, wordt je bestelling binnen 3 dagen verzonden. Binnen Europa duurt de levering gewoonlijk 3 tot 4 dagen en tot 7 dagen naar andere landen. Het afleveren en of opbouwen van een bed gebeurt op afspraak.

Worden de artikelen samen verzonden?
De artikelen worden rechtstreeks vanuit onze productie in Nederland verzonden en komen in principe allemaal tegelijk aan.

Hoe kan ik de status van mijn zending controleren?
Je ontvangt een Post NL link voor tracking, waarin de bijgewerkte status van je pakket wordt weergegeven.

Wat zijn de prijzen voor internationale verzending?
Prijzen zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling en de bestemming. Je ziet de totale verzendkosten bij het afrekenen.

Is het mogelijk om de levering voor een specifieke datum te regelen?
We kunnen de levering niet garanderen voor een exacte datum. Om dat van tevoren te plannen, moet je er rekening mee houden dat Post NL je pakket tot 5 dagen kan houden, ook rekening houdend met onze standaard levertijden.

Betaling

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
Je kunt eenvoudig afrekenen met iDeal.

Welke belastingen betaal ik als ik bestel van buiten Europa?
Onze internationale klanten zijn vrijgesteld van het betalen van 21% BTW. Houd er echter rekening mee dat bepaalde belastingen kunnen worden toegepast door de douane van uw eigen land.

Bestellingen en retouren

Hoe plaats ik een bestelling?
Kies alle artikelen die u uit onze collectie wilt kopen door optionele details (kleur, maat) te kiezen. Als je klaar bent met je bestelling, kun je naar de kassa gaan om je factuur- en verzendinformatie in te vullen. Daar zie je ook de berekende verzendkosten voor je totale bestelling. Wanneer je bestelling wordt betaald, sturen wij je een bevestiging van de verzending en levering.

Heb ik een account nodig om een ​​bestelling te plaatsen?
Het aanmaken van een account is een optionele stap, waarmee je je gegevens op onze website kunt opslaan en je volgende aankoop gemakkelijker kunt maken. Het is echter niet nodig om een ​​account te plaatsen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je op de een of andere manier niet tevreden bent met je bestelling, willen we graag dat je contact met ons opneemt, zodat we je daarmee kunnen helpen. Als je besluit om je product te retourneren, kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling doen. Gebruik hiervoor ons retourformulier. Zie ook  https://www.consuwijzer.nl

Hoe weet ik of het artikel momenteel op voorraad is?
Naast elk product ziet je een indicator voor het feit of het artikel momenteel in voorraad is. In andere gevallen wordt de geschatte productiedatum weergegeven en wanneer deze beschikbaar zal zijn.

Artikel

Waar worden de Sjors kindermeubelen gemaakt?
Zowel de ontwerpen als de productie, worden in eigen huis, in Nederland vervaardigd. We beheersen de productie en besteden aandacht aan elk detail.

Zijn Sjors kindermeubelen veilig voor kinderen?
Wij hechten veel waarde aan de gezondheid en veiligheid van kinderen die onze producten gebruiken en daarom ontwerpen we het meubilair volgens de EU-veiligheidsnormen, waarbij alleen materialen van de hoogste kwaliteit worden gekozen.

Welke materialen worden gebruikt voor Sjors kindermeubelen?
Voor onze meubels maken we gebruik van berkenmultiplex, of berkenmultiplex met een witte HPL toplaag of MDF, die duurzaam worden gewonnen uit Europa.

Waar kan ik de exacte afmetingen voor uw producten vinden?
Onder elke productbeschrijving geven we alle technische details, maatvoering en de gebruikte materialen.

Zijn de bedden voorzien van een matras?
Nee wij bieden geen matrassen aan, omdat deze in heel veel mogelijkheden en uitvoeringen te koop zijn via andere partijen.

Hoe zijn de producten geassembleerd en welke gereedschappen heb ik nodig?
Dankzij het slimme ontwerp van onze producten kunnen ze heel gemakkelijk in elkaar worden gezet volgens de meegeleverde instructies. De meeste meubels zijn zonder gereedschap in elkaar te zetten. Als het meubilair ingebouwde connectoren bevat, (bedden) wordt hiervoor gereedschap meegeleverd.

Hoe moet ik de meubelen verzorgen?
We raden aan om de meubelen met een licht vochtige doek schoon te maken. We raden je ook aan om de matras maandelijks op uw bed te laten ventileren en draaien, om de hygiëne en langere levensduur te garanderen.

Kunnen de producten op verzoek worden aangepast?
Wij bieden geen aangepaste formaten van onze producten.

Welke garanties zijn van toepassing op de producten?
Sjors kindermeubelen garandeert een lange levensduur en hoge kwaliteit. Voor de onwaarschijnlijke situatie dat er een defect optreedt, dat te wijden is aan ondeugdelijk materiaal, bieden wij 2 jaar garantie.

Wat zijn de maximale gewichten van de bedden?
Onze bedden voldoen aan de veiligheidseisen van 120kg.